کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

ایرانشهر – رییس دادگستری ایرانشهر گفت: 50 درصد پرونده های وارده به دادگستری این شهرستان طی 12 ماه گذشته به مصالحه انجامیده است.

نیمی از پرونده های دادگستری ایرانشهر به مصالحه انجامید

'محمد ظفر زارع' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت با همكاری معتمدان طوایف و قبایل، بیش از 40 نشست حل اختلاف و آشتی بین افرادی كه سالها با یكدیگر خصومت داشتند برگزار شد.

وی موضوع بیشتر پرونده های وارده طی 12 ماه گذشته به دادگستری ایرانشهر را مسایل خانوادگی عنوان و بیان كرد: حضانت، نفقه و طلاق مسایل مورد بحث پرونده های خانوادگی وارده به دادگستری این شهرستان در این مدت بودند.

رییس دادگستری ایرانشهر شاخص های امنیتی این شهرستان را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: ارتقای احساس امنیت در ایرانشهر در كنار توسعه زیرساخت های اقتصادی بویژه گاز موجب جذب شماری از سرمایه گذاران شده است.

وی بیان كرد: احساس ناامنی در ایرانشهر از بین رفته و شهروندان در آرامش بسر می برند و حتی تا نیمه شب بازار این شهر فعال است و مردم در حال تردد در خیابانها یا خرید از مغازه ها هستند.

رییس دادگستری ایرانشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: در این هفته برنامه های از جمله غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی بین كاركنان و قضات دادگستری، دیدار با خانواده شهدا و فرماندار و امام جمعه پیش بینی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com